為咗賣國賣港,黃政棍仲有乜嘢做唔出?公民黨主席梁家傑、黨魁楊岳橋赴美唱衰香港,咁都未算,梁家傑更賣國賣到語無倫次,竟向黃媒表示「美港皆受中國背信棄義所害」。著名愛國導演高志森睇唔過眼,Share HKG報有關報道後,贈了梁家傑八個大字:「賣國走狗,漢奸極品!」
你看到美英法造假殺人放火嗎?
高導言簡意賅,用字精警,粉絲大表認同,怒批梁家傑是漢奸。有網民直言:「以色列真槍實彈對待示威者,表下態好喎。」有網民更講得好過癮:「香港啲黃屍漢奸就係咁樣衰,內地小朋友痾涿尿佢哋都嘈到拆天,但美英法造假新聞殺人放火,佢哋只會詐諦睇唔到,半句公道話都絕對唔會講。真真賤格。」串爆梁家傑只敢講中國壞話,不敢向美國罵半句的肉酸相。
梁家傑自稱不滿美爹打貿易戰誤中香港副車,要為香港說好話,但三句唔埋兩句就要順著老美口氣大數中國不是,雖然盡了漢奸的本分,但接見他的美國二打六見到此君難看若斯,肯定心裡都會暗自發笑吧。
原圖:大公報
http://news.takungpao.com/hkol/imgs/2016-05/1429310_app.html?tkpc=3
投票已截止,多謝支持