使用者名稱
使用者電郵
密碼
確認密碼
年齡
性別
Generic placeholder image
想收到的資訊
  • 時事
  • 投資
  • 生活
喜歡的資訊
  • 編輯推介
  • 時事新聞
  • 博客
  • 投資
  • 趣味影片
  • 生活
教育水平
  • 小學
  • 中學
  • 大學
  • 碩士
  • 博士
常用的社交媒體
  • Facebook
  • 微博
  • WeChat
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Line
  • Instagram
確認

我們會發送內含重設密碼連結的通知信給您

確認

時事

7.1遊行租唔到維園 區諾軒發爛渣要講數?鄭耀棠霸氣秒殺:冇咩好傾!

2018.05.11 07:58 時事

民陣繼去年又租唔到維園作為七一遊行起點,身兼民陣副召集人的港獨立法會議員區諾軒發晒爛渣,聲稱民陣「年年都有得用」維園,又大罵獲批場地的香港各界慶典委員會刻意爭場、製造社會分化,帽子一頂大過一頂,仲話要「邀請」委慶委會執行主席鄭耀棠「商討」場地問題(請按此重溫)。不過,老江湖鄭耀棠表明「冇嘢好傾」,一嘢秒殺霸道到極的民陣。 鄭耀堂向傳媒表示,維園足球場是公共地方,並非民陣獨有。對於區諾軒聲稱去年12月已「申請」,鄭直言有關場地3月底才接受申請,並非提早表態就可,暗串區諾軒得把口,講咗就要有的霸權心態。

「民間人權陣線」應改名「民主霸權陣線」

談到區諾軒質疑指責慶委會爭場霸地,鄭耀棠四両撥千斤,表示回歸逾21年,慶委會直到去年才成功申維園,故若說搶、霸,慶委會不是民陣對手,串爆區諾軒批評前應先自我檢討。 區諾軒預計七一遊行只有1,500出席,有網民好為民陣著想,串道:「而家有晒理由做遮醜布,你哋唔洗驚人數少會樣衰啦,最多行慢啲玩倒灌囉!」更有人篤爆民陣的真正目的,勸他們唔使擔心籌唔到旗,「反正成條街都係籌款箱,洗乜驚收入大跌呀」。 講開又講,民陣全名為「民間人權陣線」,小編倒覺得應該要改名「民主霸權陣線」,反正簡稱一樣,但全稱貼切一百億倍,對嗎? 原圖:大公報、區諾軒Facebook、無綫新聞截圖 http://news.takungpao.com/hkol/topnews/2015-11/3244474.html https://www.facebook.com/nokhinau/

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: