民主黨立法會議員許智峯涉搶女EO手機事件,道理是非一早就分分明明,偏偏反對派硬係要攬自己人,將責任推到政府身上。更離譜的是,黃媒仲要聯同「毛婆」毛孟靜等反對派議員(簡稱反派)齊齊追擊由EO和AO兼任的政府通傳及應變隊伍。呢啲唔係想轉移大眾視線嘅話,又會係咩?
反對派先浪費公帑
政府通傳及應變隊負責記錄議員行蹤,以防止議案流會,經私隱專員公署確實,相關工作內容並沒有違例。對於反對派兼黃媒一於扮聽唔到,《蘋果》居然同毛婆聯手,在會議期間唔好好開會,反而「直擊」通傳及應變隊的工作,仲騷擾對方,左問右問。
毛孟靜話,通傳及應變隊的工作帶冒犯性,而且浪費公帑。小編心想,你哋班反對派有會唔開,日日拉布,先係冒犯全港市民兼浪費公帑!
原圖:無綫新聞截圖
投票已截止,多謝支持