港鐵東鐵線過海段今日通車,服務巿民47年的紅磡站舊月台亦功成身退,交棒予新月台。不少鐵路迷昨日前往紅磡站,在舊月台上打卡留念,送別這相識47載的老朋友,部分人更帶備列車模型作拍照道具。
今晨5時25分,東鐵線過海段頭班車由會展站開出,大批鐵路迷提早9小時通宵排隊等候,希望率先乘搭過海第一班車。通車後,東鐵線列車可以直接過海,乘客不用再像以往般要在九龍塘站轉觀塘線再轉荃灣線,或是在紅磡站轉乘隧巴,屯馬線乘客則只需要上/落一層月台,就可以轉乘過海班次。
雖然大家對舊紅磡站月台感到不捨,但東鐵線過海段通車,見證香港的進步,為巿民提供更多便利,所謂「舊嘅唔去新嘅唔嚟」,舊月台還是留在回憶中,香港人齊齊向前,走上進步的步伐。
原圖:星島日報
https://std.stheadline.com/realtime/article/1837365/
投票已截止,多謝支持