侵侵又少一個盟友?國務委員兼外長王毅出訪法國,與總統馬克龍及外長勒德里昂會談。期間馬克龍讚揚中國在解決朝鮮核問題上起了重大作用,亦同意伊朗核協議必須繼續遵守。這番話聽在早前先同法國稱兄道弟但堅持退出伊朗核協議嘅侵侵來說,咪即係畀人摑咗一大巴,陰公豬囉!
馬克龍:希望中法高層可緊密互訪
王毅周三在巴黎愛麗舍宮獲馬克龍接待,馬克龍重申在一月訪問中國時已和國家主席習近平在多個項目中達成共識。他指出,在如今錯綜複雜的國際形勢下,中法的戰略夥伴關係扮演著領頭角色,表示希望雙方高層可緊密互訪。王毅其後和外長勒德里昂會談,伊朗核協議上中法兩方有相同意見,認為兩國均為協議締約國,即使在美國退出後仍應遵守。
好明顯,只有侵侵呢啲戰爭狂人先會對和平協議嗤之以鼻,佢最希望嘅就係不停發戰爭財,最好就年年都有仗打就啱哂佢心水。正所謂得道多助,失道寡助,以發死人財為樂嘅侵侵,盟友只會愈來愈少,試問有咩可能會喺貿易戰贏到中國?
原圖:Donald Trump Facebook、Emmanuel Macron Facebook、王外長粉絲團微博
https://www.facebook.com/EmmanuelMacron/photos/a.1535559513343296.1073741825.1535230416709539/1919864808246096/?type=1&theater
https://www.facebook.com/DonaldTrump/photos/a.488852220724.393301.153080620724/10160985909535725/?type=3&theater
https://www.weibo.com/u/6323056956?refer_flag=1001030001_&nick=%E7%8E%8B%E5%A4%96%E9%95%BF%E7%B2%89%E4%B8%9D%E5%9B%A2&is_all=1#_rnd1526555615595
投票已截止,多謝支持