美國開打貿易戰,以霸權欺壓世界,除咗幾個同佢狼狽為奸嘅盟友之外,基本上全世界都憎佢憎到爆廠!據報道,早前受美國對進口鋼鋁產品徵收高關稅影響嘅日本,正準備對美國進行報復,即係話美國連自己嘅手下都變埋敵人,對中國嚟講咪話唔盞鬼!
日本考慮對美徵出口品稅
早前美國宣佈對除盟友加拿大、墨西哥及歐盟外國家徵收25%和10%鋼鋁關稅,但日本就不獲豁免!據日本放送協會(NHK)引述消息人士指,日本政府正考慮對美國出口品課稅,作為對美國嘅關稅措施進行報復。
日本一直以來同美國嘅關係,就好似大佬同小弟,甚至有人形容係主人與狗,今次咁都冇情講,可見日本有幾㷫啦!計小編話齋,日本應該睇清睇楚,侵侵根本係徹頭徹尾嘅奸商!對住呢啲人,梗係劃清界線好啲,不如轉投中國懷抱啦,穩陣一億倍呀!
原圖:安倍晋三 Facebook
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1605438016246302&set=ecnf.100003403570846&type=3&theater
投票已截止,多謝支持