因玩誓淪為「已完」嘅DQ4早前獲行管會慷慨放生,只係要佢哋還19萬至31萬就算,點知長毛竟然賴皮到連10幾萬都想走數。行管會忍無可忍,決定追佢全數275萬(可按此重温報道)。呢鋪怕且長毛玩大咗喇,因為佢話自己冇錢打官司,冇計最多破產喎。小編真係聽到都心涼!
又屈有人想害佢
梁國雄昨日召開記者會回應事件,話自己嘅司法覆核未有結果,依家行管會現就追收薪津喺唔合理嘅做法,又問點解游蕙禎同梁頌恆都係玩誓,但就可以等所有官司打完先開始追討,而DQ4入面其他3人又有唔同做法,明顯係有人想佢破產喎。明明係自己走數在先,反而老屈有人害佢,不愧係資深政棍!
小編真心為長毛意圖走數覺得憤慨之餘,又帶著一點安慰,因為如果佢真係破產嘅話,就唔使妄想再選立法會啦,香港一大禍害就會被除去,到時就皆大歡喜啦!
原圖:大公報
http://www.takungpao.com.hk/hongkong/text/2016/1122/39983.html
投票已截止,多謝支持