使用者名稱
使用者電郵
密碼
確認密碼
年齡
性別
Generic placeholder image
想收到的資訊
  • 時事
  • 投資
  • 生活
喜歡的資訊
  • 編輯推介
  • 時事新聞
  • 博客
  • 投資
  • 趣味影片
  • 生活
教育水平
  • 小學
  • 中學
  • 大學
  • 碩士
  • 博士
常用的社交媒體
  • Facebook
  • 微博
  • WeChat
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Line
  • Instagram
確認

我們會發送內含重設密碼連結的通知信給您

確認

時事

面對行管會追數 長毛︰無計最多破產 係就好!咪再妄想選立會!

2018.05.15 10:37 時事

因玩誓淪為「已完」嘅DQ4早前獲行管會慷慨放生,只係要佢哋還19萬至31萬就算,點知長毛竟然賴皮到連10幾萬都想走數。行管會忍無可忍,決定追佢全數275萬(可按此重温報道)。呢鋪怕且長毛玩大咗喇,因為佢話自己冇錢打官司,冇計最多破產喎。小編真係聽到都心涼!

又屈有人想害佢

梁國雄昨日召開記者會回應事件,話自己嘅司法覆核未有結果,依家行管會現就追收薪津喺唔合理嘅做法,又問點解游蕙禎同梁頌恆都係玩誓,但就可以等所有官司打完先開始追討,而DQ4入面其他3人又有唔同做法,明顯係有人想佢破產喎。明明係自己走數在先,反而老屈有人害佢,不愧係資深政棍! 小編真心為長毛意圖走數覺得憤慨之餘,又帶著一點安慰,因為如果佢真係破產嘅話,就唔使妄想再選立法會啦,香港一大禍害就會被除去,到時就皆大歡喜啦! 原圖:大公報 http://www.takungpao.com.hk/hongkong/text/2016/1122/39983.html

投票已截止,多謝支持

發表意見

排列方式: