街工梁耀忠自稱為打工仔發聲,點知就自己最刻薄!梁耀忠日前在勞動節正日被踢爆打算唔出糧畀「勞工組」員工,不過又唔係解僱,叫員工做義工。真係講出口都覺離譜!梁耀忠見醜事被爆,自然急急解畫。佢點講?話自己窮囉!可惜轉頭就畀昔日的「同盟」黃大仙區議員譚香文怒斥自己曾看過街工的帳目,唔似「唔似白頭佬(梁耀忠)講到咁財困喎」。
黃大仙區議員譚香文曾於2016年立法會選舉提名梁耀忠參選超區,然而如今梁卑劣如此,她都不禁倒戈。譚指自己分析街工的帳目後,並不如梁所言般財困,甚至算上街工教育中心,整體仍在賺錢,累積資金達335萬元。
譚香文直言後悔曾初提名梁耀忠,更質問梁打算如何處理相關員工的後續,是「正式解僱定」還是不出糧,並提醒須付遣散費、代通知金或長期服務金,「呢D(啲)都係你要做的事」。
原圖:譚香文Facebook Page、梁耀忠Facebook Page https://www.facebook.com/mandy.h.tam https://www.facebook.com/nwscleungyiuchung/
投票已截止,多謝支持