昨日多明尼加宣佈與中國建交,同時宣佈與台灣斷絕外交關係,剩係聽到已經覺得好笑,但原來事情唔單止係咁,有報道稱,為穩定邦交關係,台灣喺舊年捐贈總值高達3500萬美元嘅軍事援助畀多明尼加,而多明尼加喺今年3月收到所有援贈後,就宣佈與台灣斷交,台灣今次真係賠了夫人又折兵!
據報道指,台灣捐贈予多明尼加嘅軍總值3500萬美元,其中包括2架UH-1H直升機、100具發動機同90輛悍馬車,今年3月收到所有軍備援贈之後一個月,即係尋日,台灣就「被分手」,多明尼加隨即投入中國懷抱,總統辦公室法律顧問艾斯皮諾仲話,同中國建交更好(可按此重温報道)!畀人咁樣落面,蔡英文梗係死撐,話捐贈嘅軍備只係「到了要被淘汰的時間」所以先捐畀多明尼加,不過聽落就似乎酸味甚濃啦,唔知大家又點睇?
其實真係唔好怪多明尼加好似好衰仔,佢咁做都無可厚非,皆因台灣要爭取國際地位同搞台獨基本上無分別,承認台灣係國家咪即係直接同中國作對?世界上除咗侵侵條傻佬之外有邊個會咁做?放棄台灣,擁抱中國先係出路!
原圖:大公報 http://www.takungpao.com.hk/taiwan/text/2017/0503/78637.html
投票已截止,多謝支持