佔中禍首兼港大法律系副教授戴耀廷未找佔中數,就公然赴台播毒,港府為以正視聽自然發表譴責。點知向來以搞搞震為樂嘅長洲覆核王郭卓堅居然咁都入禀高院,話要告特首林鄭月娥違反《基本法》提供嘅保障喎。高院今頒判詞拒絕發出許可,仲直斥郭卓堅濫用司法程序!好心佢仲顧及面子嘅話,就快啲收手,返英國過世算喇!
講極唔聽又去入稟
郭卓堅日前入禀高院話戴耀廷赴台播獨事件發生後,政府表示「震驚,並予以強烈譴責」係有違《基本法》保障言論同學術自由嘅權利,仲腦洞大開認為林鄭違反宣誓時擁護《基本法》嘅承諾。
面對咁無聊嘅入禀,高院自然唔受理,就喺今日正式拒絕其申請,仲喺判詞直斥郭卓堅濫用法庭程序同司法覆核,強調法庭唔係表達政治意見嘅平台。可惜轉過頭,郭卓堅就當係耳邊風,就一地兩檢再提司法覆核,真係無眼睇!
原圖:大公報圖片
http://news.takungpao.com/hkol/topnews/2016-11/3393844.html
投票已截止,多謝支持