美國向來咩都賴,想將自身問題歸咎全世界,明明係自己內政問題令經濟出現危機,就話係中國貿易政策所致,仲試圖想以貿易戰手段挽救自身問題,簡宜就係強盜邏輯!可笑嘅係,誰不知到依家每一招打落中國到都起唔到作用,反而只要中國輕輕一郁,美國就受害連連!
美解決問題方法:把問題輸出
例如污染向來都係美國呢個消費大國嘅一大問題,而美國一向嘅解決方法就係將問題輸出。問題來了,今年年頭,中國政府開始全面禁止從國外進口24種「洋垃圾」,實施進口禁令之後,美國同澳洲等國因為冇充足嘅基礎設施處理垃圾,搞到一鑊泡。以澳洲為例,大約有125萬噸垃圾受影響,正面臨「垃圾圍城」。下一個,應該就輸到美國喇。
都唔洗同你玩咩花招,單單宣佈唔再收你啲垃圾就已經搞到你一身蟻。就呢件事上,特朗普係咪好應該反省下,美國真係有本錢同中國打貿易戰嗎?當中國即將實現完全自給自足嘅時候,美國為面子而硬打貿易戰,令自己冇咗世界第一大市場,輸嘅又會係邊個?
原圖: 央視新聞截圖
投票已截止,多謝支持